DAG 2 - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Ambassadeurs Groevenbeek - WaarBenJij.nu DAG 2 - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Ambassadeurs Groevenbeek - WaarBenJij.nu

DAG 2

Door: Channah en Tirza

Blijf op de hoogte en volg Ambassadeurs

08 Oktober 2019 | Roemenië, Floreşti

< dinsdag >

Gisteravond zette we onze wekker om 07:00. We sliepen zo ongeveer rond 01:30. Na een uur of 5 werden we dus weer wakker...
Douchen en naar de eetzaal, dat was het 1e ( en enige) wat we deden.
Na het ontbijd, gingen we ons klaarmaken om de mensen te ontmoeten.
Daar eenmaal aangekomen. Kregen we een training met informatie over hoe het er bij de roma’s aantoe gaat.
Daarna gingen we gezamelijk lunchen en de kinderen voor het eerst zien, wat super lief was, want ze knuffelde ons zowat kapot!
Springtouwen, tikkertje of voetbal, ze wilden het allemaal. Na even gespeeld te hebben, hadden de kinderen brandoefening, waar wij ook aan mee mochten doen. De kinderen waren erg enthousiast over de brandblussers, dat was natuurlijk iets nieuws!
We hebben vandaag een ontzettend, leuke dag gehad en verheugen al op morgen.

NE VEDEM MAINE! ( tot morgen).

• 08 Oktober 2019 - 22:04

Leny:

Wat een leuke impressies! Mooie kennismakingen en nieuwe ervaringen.