DAG 4 - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Ambassadeurs Groevenbeek - WaarBenJij.nu DAG 4 - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van Ambassadeurs Groevenbeek - WaarBenJij.nu

DAG 4

Door: Channah en Tirza

Blijf op de hoogte en volg Ambassadeurs

10 Oktober 2019 | Roemenië, Floreşti

< donderdag >
Vandaag hebben we samen met Marien door de bergen gereden van Roemenië. We zijn richting een stuwmeer gereden verderop in de bergen. Hier hadden we een super uitzicht. Daarna zijn we verder de bergen in gereden, waar we via een klein weggetje bij een riviertje kwamen. Dit riviertje heeft water uit de bergen waardoor het erg koud is. Wel lagen hier heel veel mooie glimmende steentjes (via een docent, meneer Wieman die werd geappt, kwamen we erachter dat dit komt door de samenstelling van de steen; namelijk schist, een soort klei. Dit is in de loop der jaren in elkaar gedrukt, samen met nog een proces komt er dus een mooie glimmer in de steen... jaja ook buiten het klaslokaal leren we vollop. Volgens mevr. Smit heet dit ‘Natuurlijk Leren’.